Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Σ’ ερωτεύτηκα γιατί (συλλογικό ποίημα Βαγγέλη, Ανθής, Ολύνας )

Β: Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δεν ήθελα να είμαι πια μόνος. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δεν είχα κάτι άλλο να κάνω. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δεν ήσουν μια σκιά από το παρελθόν, αλλά μια ελπίδα από το μέλλον. Γιατί τη μέρα δεν είχα κάποιον να συναντήσω και τη νύχτα κάποιον να μιλήσω για έρωτα. Γιατί πριν μπεις ακόμα στη ζωή μου είχες ζήσει πολύ μέσα στα όνειρά μου. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δε θυμήθηκα να σε ξεχάσω.
Α: Σ’ ερωτεύτηκα γιατί μου χτύπησες την πόρτα και μου χάρισες απλόχερα ζωή. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί χόρευες ξυπόλητη στο σκοτάδι μόνο για μένα. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δε μου ζήτησες τίποτε και μου τα ‘ δωσες όλα. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί έτσι ήταν γραφτό να γίνει.
Β: Σ’ ερωτεύτηκα όχι γι’ αυτό που είσαι, αλλά γι’ αυτό που γίνομαι όταν είμαι μαζί σου. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί ήθελα τα μάτια σου να καθρεφτίζουν το χαμόγελό σου. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί το αδοκίμαστο είναι πιο ερωτικό.
Α: Σ’ ερωτεύτηκα γιατί φύσαγες τον καπνό σου πάνω μου. Γιατί περπατούσες σα μικρό παιδί. Γιατί γελούσες δυνατά απ’ την ψυχή σου. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί το φως στα μάτια σου μου θύμιζε τ’ αυγουστιάτικο φεγγάρι. Γιατί οι νύχτες που περάσαμε μαζί στο νησί ήταν ατέλειωτες. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί ξεσκέπασες τον αληθινό μου εαυτό που είχα χάσει. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δάκρυζες όταν σου διάβαζα τους στίχους μου. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί ποτέ δε με κατέκρινες για τη ζωή που διάλεξα να ζήσω. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί μ’ ερωτεύτηκες κι εσύ.
Ο: Σ’ ερωτεύτηκα γιατί δε γνώριζα την ύπαρξή σου, αλλά όταν σε κοίταξα για πρώτη φορά ήξερα ήδη πως θα σε ξαναδώ. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί το σώμα σου ήταν εκεί, τόσο απτό και προφανές μπροστά μου κι ωστόσο τόσο άυλο και μακρινό στην απουσία σου! Σ’ ερωτεύτηκα γιατί τα χείλη σου μου έδιναν την πιο ζωντανή  πνοή ζωής όταν η ανάσα σου περνούσε μέσα μου. Γιατί τα χέρια σου είχαν την ηδονική απαλότητα της δροσιάς και την αφοπλιστική δύναμη της αιχμαλωσίας. Σ’ ερωτεύτηκα γιατί όταν κοίταξα στον καθρέφτη σου είπα «δε σε γνωρίζω» κι ύστερα, αχνά, ξεπρόβαλε το πρόσωπό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου